27. desember 2010

Dagen min idag!

Idag har jeg kosa meg masse, våknet å tok på meg morgen kåpa jeg fikk av elsklingen min til jul. Gikk inn i stua å der satt søten å så på tv. Etter det ordnet jeg meg litt så var det avgårde å hente Miriam og Robin før vi dro å spiste litt å så til horten å shoppa litt. Fikk kjøpt meg ny lyse rosa hette genser, svart araber bukse (for liten str seff),hår spray, svart/hvit stripete ull sokker og to ansikts masker, peel off seff!
Å gutten min kjøpte to nye bukser, en genser og en jakke. Kjemp fine. Pluss han kjøpte seg en nytt spill, Meddel of honer.

Da vi kom hjem, satte pus på det nye spillet mens jeg ryddet litt her å der. Gud som jeg hater skyte spill lydene! Etter jeg var ferdig med rydding, slappet jeg av litt også dro vi ut en tur for på få litt luft.
Rundt kl 22.00 sa pus at han skulle angårde en tur så da hentet vi kusina mi så jeg ikke ble sittende alene å kjede meg!

Da vi endelig var kommer til oss så ryddet vi gjeste senga, la på ansikts maskene, lagde milk shake og så på Private Valentine. koslig med litt jente kveld.

Så nå ser jeg på C.S.I klokka tre på natta å får ikke sove som vanlig...

XO XO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar